miércoles, 25 de mayo de 2011

El Montseny o quan em vaig beure tota l'aigua del massís




8 litres d'aigua!!! Així comença aquesta bogeria


Després de passar del camping les piscines al poble del Montseny i pujar fins a fontmartina ,1 litre,vaig anar cap al Camping de Can riera de Ciuret i

planejant fins una cantera vaig baixar a Gualba, del Racc puja a saco fins a Riells del montseny on vaig submergir el cap a la primera font, 2litres, de riells puja la pista directament cap a Coll de té, pujada brutal nonstop, d'allà parada a una font de 4 dolls d'aigua, 3 litres, baixada entre boscos i troballa d'una cascada del paradís, fins a la font del regàs, 4 litres, pujada al coll del ravell per crta i parada a dalt de tot al restaurant, 5litres, pujada a viladrau i parada a dinar, 6 litres, continuar per crta fins a Seva i pujada a collformic parant a mitja pujada en una font salvadora 7litres, a dalt coll formic parada i baixar fins al camping on em fotu una fanta de llimona ben fresqueta 8 litres.

Molt guapa la ruta, sino hagués fet el coll del revell per crta potser millor, massa sol.

Altres dades: 212ibp
sortida a les 7:45h arribada a les 18:45h
velocitat mitja 12,2km/h
desnivell positiu 3300m




No hay comentarios:

Publicar un comentario